NouÎncercați noua noastră aplicație Call Insider. O puteți descărca cu totul gratis pe Google Play.

Întrebări frecvente

1

De cât timp deja funcționează acest serviciu și cui îi este destinat?

Serviciul a luat naștere în anul 2011 în Republica Cehă. Este vorba de un for web pe care utilizatorii pot distribui experiența cu numerele de telefon, și anume atât cele sâcâitoare (îndeosebi telemarketingul, sondajele), cât și cele utile (de exemplu, curierul, autoritățile)..

Încă de la început, serviciul a fost foarte bine primit și, de aceea, au luat ființă alte versiuni lingvistice. Azi forul funcționează în peste 20 de limbi și în 34 de țări din întreaga lume.

Serviciul este destinat tuturor oamenilor care doresc să identifice proprietarul unui număr de telefon necunoscut. O noutate oferită de către creatorii forului este aplicația mobilă Call Insider pentru telefoanele cu sistemul Android. Această aplicație, care este conectată la baza de date a site-ului listaabonatilor.ro, în plus, le permite utilizatorilor să blocheze automat numerele de telemarketing.

2

Ce pot afla utilizatorii despre numărul de pe care sunt apelați?

Despre acel număr de telefon, utilizatorii pot afla experiența celorlalți oameni, interesul față de numărul de telefon în ultima lună și, dacă posibil, și localizarea (la liniile telefonice fixe). Se poate întâmpla că încă nimeni nu a adăugat experiența sa la numărul de telefon în cauză. Dacă însă pagina cu numărul de telefon are, de exemplu, o mie de vizionări, aceasta înseamnă că, probabil este vorba de un număr sâcâitor.
3

Ce înseamnă informația ”numărul de vizualizări” la numărul de telefon?

Este vorba de numărul de vizite ale paginii date. Accesul dintr-o instalație este calculat în fiecare zi doar o dată. În plus, încercăm ca acest număr de accesări să nu fie mărit artificial prin accesul roboților (al motoarelor de căutare). deci, este vorba de un număr unic de afișări ale paginii date de către vizitatori efectivi.
4

Cine creează baza de date și este asigurată autenticitatea comentariilor?

Baza de date a numerelor de telefon și evaluarea le creează utilizatorii înșiși. Experiența lor o pot adăuga fie prin intermediul website-urilor, fie prin aplicația Call Insider.

Utilizatorii site-ului adaugă comentariile în mod anonim, așa că autenticitatea acestora nu se poate garanta 100. Bineînțeles că întâlnim și cereri de îndepărtare a comentariilor referitoare la numărul de telefon pe motivul că este vorba de o luptă concurențială și comentariile sunt fictive. De aceea ne rezervăm dreptul să ștergem comentariile sau chiar să blocăm întreaga discuție în legătură cu numărul.

Fiecare utilizator are posibilitatea să dezactiveze imediat orice comentariu până în momentul în care moderatorii se vor ocupa de acesta. Este suficient un click pe iconul coșului din colțul dreapta jos, completarea unui formular scurt și confirmarea adresei de e-mail unde, ulterior, utilizatorului îi va veni informația despre ce au făcut moderatorii cu comentariul.

5

Este forul moderat de cineva?

Discuția în legătură cu numărul de telefon este parțial moderată. Zilnic, pe for sunt adăugate mii de contribuții, de aceea nu este posibil controlul fiecărui comentariu concret. Prin urmare, ne ocupăm cu comentarii suspecte și neanunțate.
6

Comentariul meu a dispărut de pe for sau a fost modificat, de ce?

Comentariile le modificăm și le ștergem din următoarele motive:

  • Obținem informația că, comentariul în cauză conține semne de acțiune abuzivă și această acțiune poate fi evaluată în baza gradului general de informare.
  • Obținem informația că, comentariul dat conține date cu caracter personal potrivit Legii privind protecția datelor cu caracter personal (GDPR).
  • Obținem informația că, comentariul este vulgar sau ofensator.
  • Obținem cererea de înlăturare a comentariului din partea poliției.
  • Obținem hotărârea judecătorească pentru înlăturarea comentariului.
7

Cum pot anunța un comentariu cu defect?

Fiecare utilizator are posibilitatea să dezactiveze imediat orice comentariu până în momentul în care moderatorii se vor ocupa de acesta. Este suficient un click pe iconul coșului din colțul dreapta jos, completarea unui formular scurt și confirmarea adresei de e-mail unde, ulterior, utilizatorului îi va veni informația despre ce au făcut moderatorii cu comentariul. Procesarea acestei cereri durează, de cele mai multe ori, 1-2 săptămâni.
8

Ce trebuie să fac dacă vreau să șterg comentariul legat de numărul de telefon?

În cazul în care comentariul conține expresii ofensatoare sau fapte care pot fi considerate în general minciună, informați-ne prin intermediul e-mailului listaabonatilor.ro@ sau prin corespondență pe adresa:

P.O.Box 272
Kurzova 2222/16
155 00 Praga
Republica Ceha

În cazul în care este în general clar că, contribuția dată nu se bazează pe adevăr sau este ofensatoare, va fi înlăturată. În celelalte cazuri contactați poliția, care trebuie să cerceteze dacă comentariile respective sunt abuzive. Operatorul forului va acorda întreaga cooperare în cursul clarificării comentariilor date. În momentul în care poliția sau instanța ne informează în legătură cu caracterul abuziv, putem înlătura comentariul dat.

9

Comentariul a fost șters, dar cu toate acestea apare pe Google. De ce?

Google și alte motoare de căutare (Bing, Yandex, ...) au memoria lor proprie, așa că afișează întotdeauna rezultatele căutării care corespund realității. Va mai dura un timp până ce motorul de căutare va pre-indexa conținutul site-ului și va afișa pasajul relevant al paginii. De regulă, este vorba de săptămâni și chiar luni.
10

Îmi puteți furniza adresa IP sau ceva informații despre autorul comentariului?

Adăugarea comentariilor nu este precedată de niciun fel de înregistrare. Vizitatorii site-ului introduc comentariile cu totul anonim – nu solicităm numele și nici adresa de e-mail.

La fel, nu salvăm în formă lizibilă nici adresele IP ale autorilor de comentarii, ci doar în formă criptată. Astfel, putem să stabilim că două comentarii au fost scrise pe aceeași instalație, dar nu suntem în stare să oferim adresa IP lizibilă.

11

Cine răspunde pentru conținutul contribuțiilor?

Pentru conținutul comentariilor răspund întotdeauna exclusiv utilizatorii care au introdus comentariul pe for. Operatorul este obligat să înlăture comentariul doar în cazul în care a fost informat demonstrabil despre conținutul abuziv al acestuia.
12

Se află la dispoziție API?

Din păcate, API nu este furnizat cu serviciul și nu planificăm acest lucru nici în viitor.
13

Ce trebuie să fac în cazul în care numărul meu de telefon se află, contrar voinței mele, pe acest website?

În cazul în care constatați că pe acest website se vizualizează numărul dumneavoastră de telefon, ne puteți cere să-l înlăturăm prin intermediul adresei de e-mail sau de corespondență poștală.

P.O.Box 272
Kurzova 2222/16
155 00 Praga
Republica Ceha
(listaabonatilor.ro@)

Ne rezervăm dreptul de a vă cere să prezentați documentele care dovedesc că numărul de telefon vă aparține tocmai dumneavoastră.

14

Am introdus un număr de telefon valid, dar sistemul l-a respins ca fiind inexistent. Ce trebuie să fac?

Dacă sunteţi convinşi că numărul este corect atunci scrieţi-ne vă rog la listaabonatilor.ro@. Încercăm să reparăm greşeala.
15

De ce sunt unele comentarii ascunse?

În momentul în care obținem cererea pentru înlăturarea unui comentariu, acest comentariu este automat ascuns până în momentul în care ne vom ocupa de cererea respectivă. Procedăm așa pentru a putea înlătura cât mai rapid comentariile cu conținut inadecvat (de exemplu, plin de ură, șicană, conținând date cu caracter personal etc.).
16

De ce nu pot sesiza comentariul?

În cazul în care am evaluat cererea ca fiind nefondată, nu permitem sesizarea repetată a aceluiași comentariu până la expirarea limitei de timp. În cazul în care insistați asupra înlăturării, ne puteți contacta prin intermediul adresei de e-mail listaabonatilor.ro@ sau prin poștă pe adresa:

P.O.Box 272
Kurzova 2222/16
155 00 Praga
Republica Ceha

Nu ați găsit răspuns la întrebarea dumneavoastră?

Atunci contactați-ne simplu pe listaabonatilor.ro@. Vă mulțumim.