Un nou tip de fraudă bancară. Ce este phone number spoofing
O campanie de fraude online se desfășoară de câteva luni în mai multe țări europene (Germania, Austria, Olanda, Finlanda și Belgia), în cadrul căreia hoții își atribuie identitatea unor persoane din cadrul unei bănci, sună clienți și îi determină să își mute banii „într-un cont sigur”, atenționează IGPR. Până acum,…
Incetati odata cu raspunsurile voastre lipsite de logica! Si eu am fost contactata de ei in urma cu cativa ani pe vreamea cand eram la liceu! Sigur ca a fost pentru prima data in viata cand am cunoscut meseria de call center bazata de vanzari de produse/servicii si poate ar parea enervant pentru ca intotdeauna cauta motive pentru a te convinge sa cumperi produsele/serviciile companiei si uneori sunt insistenti DAR..
acesti operatori call center sunt si eu oameni ca noi toti, isi castiga painea din promovarile pe care le fac! Acesti oameni traiesc prin convingerea oamenilor sa cumpere produsele/serviciile companiei dar mai ales au abilitati excelente de a face fata oricarei situatii, in special in cazul in care discuta cu clienti dificili! Acesti oameni nu va vor raul si nu vor sa va oblige! Vor doar sa isi castige painea!
Vi se pare enervant ce fac ei acum dar daca va veti angaja ca operator call center cum mi s-a intamplat mie o sa va para rau pentru comportamentul vostru de atunci!
Utile 08. 05. 2022 +20