NouÎncercați noua noastră aplicație Call Insider. O puteți descărca cu totul gratis pe Google Play.

Condițiile pentru sesizarea comentariilor

Cum pot anunța un comentariu cu defect?

Fiecare utilizator are posibilitatea să dezactiveze imediat orice comentariu până în momentul în care moderatorii se vor ocupa de acesta. Este suficient un click pe iconul coșului din colțul dreapta jos, completarea unui formular scurt și confirmarea adresei de e-mail unde, ulterior, utilizatorului îi va veni informația despre ce au făcut moderatorii cu comentariul. Procesarea acestei cereri durează, de cele mai multe ori, 1-2 săptămâni.

Procesarea datelor cu caracter personal

În momentul sesizării comentariului sunteți de acord cu procesarea următoarelor date cu caracter personal.

Informația cu caracter personalMotivulDurata stocăriiPărți terțe
Adresa IPCalitatea forumului, securizareaPână la soluționarea cererii (max. 30 de zile)
E-mailContactarea înapoiPână la soluționarea cererii (max. 30 de zile)
NumeleIdentificareaPână la soluționarea cererii (max. 30 de zile)

Valabilitatea prezentelor condiții

Aceste condiții le menținem actualizate. Ultima modificare a avut loc la data de 24. 5. 2018. Operatorul acestui Serviciu își rezervă dreptul de a modifica prezentele condiții oricând și oricum, fără menționarea motivului.

Ultima actualizare: 24 mai 2018   |   Pentru descărcare:

Parte componentă a Condițiilor generale sunt următoarele documente:

Întrebări frecvente

Comentariul a fost șters, dar cu toate acestea apare pe Google. De ce?

Google și alte motoare de căutare (Bing, Yandex, ...) au memoria lor proprie, așa că afișează întotdeauna rezultatele căutării care corespund realității. Va mai dura un timp până ce motorul de căutare va pre-indexa conținutul site-ului și va afișa pasajul relevant al paginii. De regulă, este vorba de săptămâni și chiar luni.

De ce nu pot sesiza comentariul?

În cazul în care am evaluat cererea ca fiind nefondată, nu permitem sesizarea repetată a aceluiași comentariu până la expirarea limitei de timp. În cazul în care insistați asupra înlăturării, ne puteți contacta prin intermediul adresei de e-mail listaabonatilor.ro@ sau prin poștă pe adresa:

P.O.Box 272
Kurzova 2222/16
155 00 Praga
Republica Ceha

Câte comentarii pot sesiza?

Nu avem nicio limită în ceea ce privește numărul comentariilor sesizate. În cazul în care constatăm utilizarea abuzivă a sistemului nostru, putem să-i restrângem utilizatorului sesizarea comentariilor sau să-i limităm accesul la web.