Condițiile pentru sesizarea comentariilor
Cum pot anunța un comentariu cu defect?
Fiecare utilizator are posibilitatea să dezactiveze imediat orice comentariu până în momentul în care moderatorii se vor ocupa de acesta. Este suficient un click pe iconul coșului din colțul dreapta jos, completarea unui formular scurt și confirmarea adresei de e-mail unde, ulterior, utilizatorului îi va veni informația despre ce au făcut moderatorii cu comentariul. Procesarea acestei cereri durează, de cele mai multe ori, 1-2 săptămâni.
Procesarea datelor cu caracter personal
În momentul sesizării comentariului sunteți de acord cu procesarea următoarelor date cu caracter personal.
Informația cu caracter personal | Motivul | Durata stocării | Părți terțe |
---|---|---|---|
Adresa IP | Calitatea forumului, securizarea | Până la soluționarea cererii (max. 30 de zile) | NU |
Contactarea înapoi | Până la soluționarea cererii (max. 30 de zile) | NU | |
Numele | Identificarea | Până la soluționarea cererii (max. 30 de zile) | NU |
Valabilitatea prezentelor condiții
Aceste condiții le menținem actualizate. Ultima modificare a avut loc la data de 24. 5. 2018. Operatorul acestui Serviciu își rezervă dreptul de a modifica prezentele condiții oricând și oricum, fără menționarea motivului.
Parte componentă a Condițiilor generale sunt următoarele documente:
Condiţii generale | 24 mai 2018 | |
Principii privind protecția datelor cu caracter personal | 24 mai 2018 | |
Cookies | 24 mai 2018 | |
Condiții pentru adăugarea numerelor de telefon | 24 mai 2018 | |
Condițiile pentru adăugarea comentariilor | 24 mai 2018 | |
Condițiile pentru sesizarea comentariilor | 24 mai 2018 |
Întrebări frecvente
Comentariul a fost șters, dar cu toate acestea apare pe Google. De ce?
Google și alte motoare de căutare (Bing, Yandex, ...) au memoria lor proprie, așa că afișează întotdeauna rezultatele căutării care corespund realității. Va mai dura un timp până ce motorul de căutare va pre-indexa conținutul site-ului și va afișa pasajul relevant al paginii. De regulă, este vorba de săptămâni și chiar luni.
De ce nu pot sesiza comentariul?
În cazul în care am evaluat cererea ca fiind nefondată, nu permitem sesizarea repetată a aceluiași comentariu până la expirarea limitei de timp. În cazul în care insistați asupra înlăturării, ne puteți contacta prin intermediul adresei de e-mail listaabonatilor.ro@ sau prin poștă pe adresa:
P.O.Box 272Kurzova 2222/16
155 00 Praga
Republica Ceha
Câte comentarii pot sesiza?
Nu avem nicio limită în ceea ce privește numărul comentariilor sesizate. În cazul în care constatăm utilizarea abuzivă a sistemului nostru, putem să-i restrângem utilizatorului sesizarea comentariilor sau să-i limităm accesul la web.